פטריק פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרת מתח בערוץ 13

פטריק פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרת מתח בערוץ 13

אחרי שהוכיח כישרון משחק יוצא דופן בסדרה של ערות כאן, הצחיק את המדינה בסדרות שנות השמונים והתשעים, הוא חוזר כעת בתפקיד מרכזי בסדרה חדשה בערוץ 13. מה בכתבה?. קבלו את שלום אסייג בתפקיד הראשי. פטריק פרקים מלאים לצפייה ישירה סדרת מתח בערוץ 13. 

 

סדרת מתחת ישראלית חדשה 2024 פטריק פרקים מלאים לצפייה ישירה

אז על מה הסדרה החדשה?. לאחר העונה השנייה של בלקספייס, מגיע לנו עוד מותחן כחול לבן. בלב העלילה נמצאת דמותו של פטריק. במה הוא עוסק?. מדובר בעבריין בכיר, חד כזה שאנו שאמורים להכיר מהחדשות. כמו בסיפור החיים במציאות, הדמות מוצאת את עצמה לאחר ניסיון חיסול. אבל התוצאות היו הרות אסון. איפה פוגשת אותו נקודת ההתחלה?.  הוא מתעורר חצי שנה לאחר האירוע במצב של שכחה. למעשה מתחיל מנקודת האפס. 

מי משחק בסדרה החדשה של ערוץ 13?. 

הסדרה מביאה למסכים של הצופים לא רק פרקים מלאים וגדושים במתח, אלא את מיטב השחקנים בישראל. 

לצידו של שלום אסייג ישחקו גם יובל סגל, אגם רודברג, יעל אבקסיס, שלומי קוריאט, אורי קומאי, יגאל עדיקא, לינור אברג׳יל, אייל רוזלס, דני A, עדי אלון. כולם יחד יציגו דרמת מתח ישראלית לצד סיפור בלשי. כל אחד מהגיבורים יצטרך לבחור את את הדרך שתוביל אך נתיב הגורל של הדמות.

עוד באתר חידון לראש השנה חידות חגי תשרי טריוויה

הסדרות שבהם מככב שלום אסייג

השחקן וכוכב הסדרה הוא אחת הדמויות המוכרות והאהובות בכל בית בישראל. הוא הוביל את הסדרה שנות השמונים ולאחריה את שנות התשעים. איזה סרט המשיך את הסדרה?. ההילולה. ומה בערוץ כאן?. שלום הוביל את הסדרה מנייאכ וכעת הוא חוזר בסדרת מתח חדשה מומלצת לצפייה ישירה בערוץ 13. 

מי יצר הסדרה פטריק ערוץ 13?.

בין היוצרים ניתן למנות את כוכב הסדרה שלום אסייג ולצידו  רועי עידן, יניב אמודאי, אלעד חן. מי הבמאי?. יניב אמודאי. ואנו כאן נסקר את הפרקים המלאים ואת תקציר הסדרה החדשה. 

צפו בווידאו הראשון של העונה סדרת מתח חדשה בערוץ 13