לוחמים סדרה בערוץ 12 הפרקים המלאים הגיבורים שלנו

לוחמים סדרה בערוץ 12 הפרקים המלאים הגיבורים שלנו

הם יצאו להגן על המדינה, לא שאלו הרבה שאלות והתייצבו בקו הראשון של החזית. במלאת שנה למלחמה עולה סדרה חדשה על הפנים מאחורי המחיר הכבד שאנו משלמים. מה רואים בערוץ קשת?. לוחמים סדרה בערוץ 12 הפרקים המלאים הגיבורים שלנו.

תביטו עליהם- זו החברה בה אנו מייחלים לחיות. לוחמים סדרה בערוץ 12 הפרקים המלאים

כאשר אתה כותב על סדרות טלוויזיה יש לו מעט כתבות קלילות. סדרות ריאלטי?. הכי כיף. יוצאים למירוץ למליון אפילו תענוג. אבל כאשר ניגשים לפצע הפתוח של מדינת ישראל האווירה משתנה. חשבתי לא מעט למה הכתבה על הסדרה החדשה בערוץ 12 גורמת לדמעה בעין. אולי בגלל שהם מגלמים את המחיר שכולנו משלמים על החיים בארץ הזו. זו שאין אין לי אחרת. עכשיו תוכלו לפגוש אותו פנים אל מול המסך. את אותם לוחמים עזי נפש שנפצעו, אבל נשברו.

מה מחכה לכם על המסך?. סדרות מומלצות

קשת 12 מציגה פרויקט טלוויזיוני שטרם נראה. שבעה סיפורים עוצרי נשימה על לוחמים על שחזרו מעזה ולא מוכנים להישבר ועושים הכול כדי לחזור לחיות את החיים.

ויש עוד תכנית מומלצת בסימן שנה למלחמה וגם ההיא בערוץ 12

פרויקט מיוחד של קשת 12 עוסק גם הוא בפנים והשמות מאחורי השנה שחלפה. איך נקראת הסדרה?.  ״שנה של גיבורים".  מתי עולה הסדרה?.  לקראת ראש השנה ויום השנה לשבעה באוקטובר.  מי מנחה ומוביל אותה?. עיתונאי חדשות 12 נפגשו כדי לבחור את הגיבורים שהיוו עבורם נקודת אור בשנה שחלפה, ושנותנים להם תקווה לשנה החדשה.

צפו בווידאו לוחמים לצפייה ישירה פרקים מלאים בערוץ 12

סדרות ערוץ 12 פרקים מלאים לצפייה ישירה באינטרנט

סדרות ערוץ 12 פרקים מלאים לצפייה ישירה באינטרנט

בעקבות חרבות ברזל סרטים וסדרות שכדי וחשוב לראות

עוד נחזור לרקוד הסרט על פסטיבל  הנובה

מוזיקה של צעירים החוגגים ערכי שלום, חופש ואהבה בטבע הופך לזירת טרור אכזרית וחסרת רחמים, שמותירה אחריה הרוגים, חטופים וניצולים מצולקים. השורדים משחזרים את האירוע כל אחד מנקודת מבטו, ויחד הם עדות נצחית של תום, נעורים ויופי. אלו נגדעו באחת.

סיקור סדרות וסרטים מהארץ ומהעולם קישורים שעובדים לפרקים מלאים של מיטב הסדרות המקוריות של ישראל.