כל המשפחה מבלה ראש השנה באתרי מורשת לוח אירועים

כל המשפחה מבלה ראש השנה באתרי מורשת לוח אירועים

מה עושים עם הילדים סוף השבוע הארוך בחג?. כידוע השנה לא ניתן לנסוע לצפון הארץ עקב האירועים. מה כן ניתן לעשות?. אנו בחרנו להמליץ הפעם על בילוי שכולו כיף וחוויה באתרי המורשת ברחבי הארץ. מחרי הכניסה שווה לכל נפש, פחות רעשים והמולה ויותר תוכן חווייתי להורים ולילדים. מה בכתבה?. כל המשפחה מבלה ראש השנה באתרי מורשת לוח אירועים 2024.

בקיבוצים בחיפה ובמרכז המבקרים מקווה ישראל.  ראש השנה באתרי מורשת לוח אירועים 2024

חופשת החג השנה נמשך שלושה ימי שבתון רצופים. החל מערב החג ביום רביעי 2/10/2024 ועד מוצאי שבת 05/09/2024. בין התאריכים הללו יש לנו שלושה ימי שבתון וחג. מה נשאר לכם לעשות?. לבחור סיור או טיול עם הילדים, להזמין מקום מראש באמצעות אתר המועצה לשימור אתרים ולצאת עם הילדים. לאן נוסעים?. על כך בכתבה שלפניכם אטרקציות בראש השנה העברי.

אטרקציות בצפון חופשת ראש השנה תשפ"ה

מוזיאון העמק קיבוץ יפעת בימים שישי 4/10 ושבת  5/10

זה הולך להיות מתוק!. סדנא  משפחתית להכנת ריבה: רוצים לברך?. הכנת אגרות ברכה וקישוטי סוכה; חידון אינטראקטיבי למשפחות ברחבי המוזיאון. מתחכמים?. משחקי חידה ברחבי המוזיאון; מתחפשים לחלוצים; הקמת אוהלי חלוצים; הדרכות לכל המשפחה; חצר הטרקטורים המוכר והידוע והמחיר רק 30 שח לאדם.

 

המוזיאון הימי הלאומי חיפה סדנת להכנת מובייל דגים יום שבת 5/10

דג הוא סמל לברכה לא רק בראש השנה אלא במרבית תרבויות ים תיכוניות עתיקות בכלל. בהשראת דימויי דגים בתערוכות המוזיאון נעצב דגים בתפירה ומילוי מבדים בדגמים שונים וניצור מהם מובייל לתלייה בבית, לשנה חדשה ומבורכת. מתאים לגילאי 8 ומעלה. כמה עולה?. 45 ₪ למשתתפ/ת, מבוגר מלווה בעלות הכניסה למוזיאון.

מוזיאון העיר חיפה סדנת ברכות פעילות לילדים ביום שישי 04/10/2024

מה עושים: סדנה מיוחדת ליצירת איגרות ברכה נוסטלגיות לשנה החדשה בהשראת כרטיסי הברכה מהשנים הראשונות למדינת ישראל, תוך שימוש בדימויים ייחודיים מאוסף המוזיאון.

עלות: 35 ₪ לילד/ה. מבוגרים מלווים בעלות הכניסה למוזיאון. פרטים והרשמה בקישור.

מבלים בחג בעמק חצר ראשונים בעין שמר פסטיבל דבש וחלוצים שבת 5/10/2024

ההורים יכולים להנות גם מסיור בטרקטור הרתום לעגלה ממוגנת ברשת אל כוורות הדבורים והכרות עם מסלול הדבש – מהדבורה ועד לצנצנת. ביקור במוזיאון הטרקטורים, אפיית לחמניות, סיור במוזיאון הקיבוץ, הכנת אגרות לראש השנה ועוד. כמה תעלה כניסה.?.   ילד (מגיל 5): 48 ₪, פעוטות (5-2) 42 ₪, מבוגר 45 ₪, אזרח ותיק 40 ₪

צריף בן גוריון בשדה בוקר בימים רביעי חמישי ושישי חופשת השנה החדשה

ועוד נדאג שהקן יהיה שמח , כמאמר שיר השיירה של אריק איינשטיין. פעילות משימות בסגנון “חפש את המטמון” – בעקבות חפצים הקשורים בחגי תשרי: עמוד מתוך דגם של בית המקדש בירושלים, תמונות של בן-גוריון עם נכדיו ובגדים חגיגיים המונחים ליד מיטתו. כמה עולה?. הפעילות כלולה במחיר הכניסה לאתר.

בים המלח נוסדו מפעלי תעשייה הגדולים בואו לבקר במרכז המבקרים של חברת האשלג ע"ש משה נובומייסקי

מתי: רביעי-שבת, 5-2 באוקטובר

מה עושים: מגוון סיורים חווייתיים לכל המשפחה במרכז המבקרים, וכן סיורים המשלבים פינות נסתרות בכיכר סדום.

עלות: 30 ₪ למבוגר, 25 ₪ לילד. פרטים והרשמה בקישור

הרשמה לאירועים ראש השנה אתרי מורשת ומוזיאונים

הרשמה לאירועים ראש השנה אתרי מורשת ומוזיאונים