אבודים צופית גרנט עונת 2024 יוצאת לדרך הפרקים המלאים

אבודים צופית גרנט עונת 2024 יוצאת לדרך הפרקים המלאים

ישנה סדרה ישראלית אחת המאחדת את כולנו סביבה. כעת עם התחלת העונה החדשה בערוץ 13 לצפייה ישירה, ההתרגשות רבה ופרקי הפתיחה מבטיחים מתח, התרגשות ובתקווה לסוף טוב. מה בכתבה אודות סדרות בערוץ 13?. קבלו את אבודים צופית גרנט עונת 2024 יוצאת לדרך הפרקים המלאים. בהמשך הכתבה ווידאו מהפרק הראשון והפניה לעמוד הסדרה עם הפרקים המלאים של כל העונות. 

בהמשך העמוד ווידאו ומעבר לאתר הסדרה עם כל העונות והפרקים! 

פשוט עושה טוב על הלב אבודים צופית גרנט עונת 2024 הפרקים המלאים

מאז העונה הראשונה של אבודים המתנתי בכל שבוע לפרקים החדשים. השילוב בין הסקרנות לשאיפה שהפעם תהיה סגירת מעגל לאנשים שרוצים למצוא את יקיריהם שאבדו מאחדת את כולנו. והיום יותר מתמיד, על רקע רוח התקופה, היא רלוונטית מאי פעם. 

למה אנחנו כל כך אוהבים את הסדרה הזו?. כי היא סוגרת מעגל. היא מישירה אלנו מבט ומביאה את הטוב שבחברה הישראלית. על רקע התקופה שבה אנחנו חיים, מי לא רוצה להתאחד עם הקרוב שלו. 

 

מרי פרץ אבודים החיפוש הכי מרגש והסוף הטוב 

אפשר להכתיר הרבה חיפושים של הסדרה בתור מרגשים. אבל ישנו סיפור אחד שלא הותיר עין אחת יבשה, כולל של כותב שורות אלו. זוכרים על מה מדובר?. לפני מספר שנים יצאו צופית וצוות הסדרה למסע כמעט בלתי אפשרי במרוקו. המטרה?. חמישים שנה אחרי נלקחו מאימם, הגברת מרי פרץ ז"ל, מחפשת את ילדיה האבודים. בזה אחר זה אותרו הילדים. חשבתם שזה השיא?. נותרה עוד ילדה אחת שאותרה ואף הגיעה לבקר את אימא שלה בישראל. צפו בווידאו. אחרי 50 שנה צופית גרנט וצוות התוכנית שלה מצאו את הילדה האובדת אסתר, שנחטפה במרוקו כשהייתה ילדה והפכה מוסלמית. .

מתי יוצאים הפרקים המלאים של אבודים בערוץ 13 עם צופית גרנט?.

העונה החדשה, אבודים 2024, יוצאת לדרך כבר ביום ראשון 22/09/2024. 

האבא שמחפש את הבנות ומוביל את צופית למשפחה שלה 

בפרק הראשון של העונה ישנו טוויסט יוצא דופן. הפרק החדשה מציג אבא שמעולם לא פגש את בנותיו. אבל מה קורה בחיפוש שלפתע מפציעה בו תמונה של אברהם גרנט, בעלה הראשון של צופית. זו הופכת עולמות בכדי להגיע אליהן, אלא שאז, החיפוש אחריהן שלה מוביל אותה למשפחה שלה.

התגובה של הצופים ברשתות החברתיות אבודים עונה חדשה פרקים מלאים

ביום חמישי שודר החלק השני של אבודים בעונה החדשה. בהמשך העמוד תוכלו לעבור ולצפות בכל הפרקים של הסדרה ובפרקים בו המציאות התערבבה אל תוך החיים האישיים של צופית. רקע לפני שתצפו בווידאו, הנה ציטוט מעניין של אחת המגיבות בפייסבוק: " גבריאל היה טוב לב ועדין נפש בדיוק כמו שהוא היום! הוא היה אבא טוב ומקסים עם הבנות שלו. ואני מדברת מהיכרות אישית איתם בדיוק בתקופה הזו של הגירושים! אי אפשר לשפוט בנאדם לפי מה שאנשים חושבים שהם יודעים, או לחשוב את המחשבות של הגרושה בגלל שהיא לא כאן יותר ז"ל. אנשים יודעים לדבר ולדבר ותכלס אף אחד לא יודע מה קורה בין בני זוג!" צפו בווידאו צופית פוגשת את גבריאל מהרגעים המרגשים של אבודים 2024 בערוץ 13 לצפייה ישירה.

 

 

איפה רואים את הפרקים המלאים אבודים 2024 הסדרה של ערוץ 13

אתר האינטרנט של ערוץ 13
free tv פרקים מלאים
עידן פלוס שידורים לייב
באפיק 13 הוט yes סלקום TV פרטנר TV

ערוץ 13 עונות מלאות לצפייה ישירה אבודים כולל עונת 2024

ערוץ 13 עונות מלאות לצפייה ישירה אבודים כולל עונת 2024